Top

De Tribe

  • 200+ Ervaren bedrijfsadviseurs
  • Volledig geautomatiseerde administraties
  • 24/7 Direct inzicht in je bedrijf
  • Slim. Altijd een vast laag maandbedrag
Vraag hier een kosteloos adviesgesprek aan

Home / De Tribe

Wie we zijn

Oamkb, opgericht door Pascale Petiet in 2010 als franchise en nu in samenwerking met private equity partners CNBB, biedt een uitgebreid netwerk van administrateurs, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en bedrijfscoaches. Wij ondersteunen MKB-ondernemers met diensten zoals online administraties, belastingadvies, accountantsverklaringen, bedrijfsadvies en bedrijfscoaching. Met 24/7 inzicht in geautomatiseerde administraties, inclusief belastingaangiften, forecasts en benchmarking, leveren we altijd actuele financiële informatie om bedrijven toekomstbestendig te maken binnen de circulaire economie.

Dankzij het meerderheidsbelang van CNBB, het investeringsvehikel achter Exact en Yuki, volgen we een krachtige “buy and build”-strategie. Hierdoor kunnen we een technologiegedreven financiële dienstverlener voor het Nederlandse MKB worden.

Met meer dan 200 specialisten in onze Tribe for Growth nemen we administratieve lasten weg, zodat bedrijven zich kunnen richten op waardecreatie. Onze ambitie is om binnen vijf tot zeven jaar een top-20 speler in de Nederlandse accountancy te worden. CEO Pascale Petiet behoudt een minderheidsbelang en blijft strategisch betrokken. Samen met CNBB streven we naar toekomstbestendige en technologiegedreven dienstverlening, met een sterke focus op kwaliteit en klantwaarde.

10x echt goed werken

van je probleem je voordeel maken

De administratie is vaak een rompslomp, het kost geld en het levert niets op. Het is een kostenpost en ondernemers maken liever omzet. Echt goed werken in administratie betekent dat je administratie juist bijdraagt aan de bedrijfsdoelen.

Een hoog geautomatiseerde online administratie met een bedrijfsadviseur ernaast zorgt voor inzicht, advies en een goedlopend en winstgevend bedrijf voor jou.

 

Vraag hier een kosteloos adviesgesprek aan
1
De administratie is altijd klaar

Je moet zo weinig mogelijk tijd en geld kwijt zijn aan je administratie. Daarom digitaliseren we de administratie en vermijden dubbel werk. We zorgen ervoor dat je snel en gemakkelijk met online administratie om kan gaan.

2
Je gaat vanzelf mee met alle innovaties

We gebruiken alleen de meest innovatieve, veilige software en blijven voortdurend vernieuwen en verbeteren. Je hebt geen grote veranderingen in je bedrijf, maar blijft stap voor stap een moderne ondernemer. We koppelen zoveel mogelijk software aan elkaar, altijd met als doel je bedrijf te verlossen van de boekhouding en om meer informatie uit de cijfers te kunnen halen waardoor je als ondernemer beter kunt besturen.

3
We zijn je vragen voor

Door voor realtime cijfers te zorgen en jou in te lichten over de aankomende regelingen die voor jouw bedrijf van belang zijn dragen we bij aan de bloei van je onderneming. Vanuit onze organisatie houden we je continu op de hoogte van de aankomende regelingen en belangrijke informatie, het hele jaar door.

4
Je mag altijd bellen, mailen, appen

Je mag geen drempel kennen om met ons te communiceren. Telefoongesprekken en e- mailverkeer zijn daarom in de maandprijs inbegrepen. Bij complexere onderwerpen communiceren we per telefoon of in een persoonlijk gesprek. De afspraken worden daarna per e-mail vastgelegd.

Je bepaalt zelf hoeveel geautomatiseerd wordt

Sommige ondernemers hebben veel behoefte aan automatisering en anderen willen er juist zo weinig mogelijk mee te maken hebben. We passen onze dienstverlening en de mate van automatisering aan jou aan.

6
vaste prijzen, vooraf gemaakt

We spreken een vaste prijs van tevoren af, per maand of per opdracht. Ook maken we duidelijke afspraken over de werkzaamheden.

7
ook een vaste prijs vooraf voor extra werkzaamheden

We vragen vooraf of extra werkzaamheden mogen worden uitgevoerd. Wanneer dit meerwerk om substantiële bedragen gaat, dan maken we vooraf een offerte van een totaalpakket prijs en kun je die als klant eerst goedkeuren. Dan weet je als ondernemer vooraf precies waar je aan toe bent en kom je niet voor (onaangename) verrassingen te staan.

8
Bedrijfsadvies en Bedrijfscoaching

Oamkb levert, bovenop de informatie uit jouw up-to-date administratie, op regelmatige tijden bedrijfsadvies afhankelijk van jouw behoefte. Bovendien kun je een bedrijfscoachingstraject doen waarin je in 7 stappen je bedrijf futureproof maakt, sneller groeit, financiële rust ontstaat en ruimte om aan je bedrijf te werken i.p.v. in je bedrijf.

9
Klachten worden binnen 24 uur serieus opgepakt

Je krijgt bij een eventuele klacht binnen 24 uur een gesprek of oplossing. Klachten zijn er om zo snel mogelijk opgelost te worden en fouten zijn om van te leren. Zonder fouten is er geen vooruitgang. Lees meer over onze klachtenregeling.

10
milieuvriendelijk, mvo en papierloos

OAMKB houdt rekening met het milieu en de maatschappij. We gaan voor maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en met heel OAMKB koppelen we onze acties regelmatig aan een goed doel. We zoeken de balans tussen mensen, planeet, welvaart en samenwerking.

Wie is Wie

Tribe Team

Pascale Petiet - oamkb Tribe B.V.

Pascale Petiet

Tribe Director
Tel: 06 – 53 86 59 03

Peter Michels

Peter Michels

Chief Financial Officer
Tel: 06 – 24 74 29 12

Pauline Daams - oamkb Tribe B.V.

Pauline Daams

Tribe Operations Manager
Tel: 06 – 11 84 06 98

Fem Petiet - oamkb Tribe B.V.

Fem Petiet

Tribe Marketing & Branding
Tel: 06 – 21 41 13 89

Roger Schoenmaekers - oamkb Tribe B.V.

Roger Schoenmaekers

Tribe IT Chief
Tel: 06 – 29 20 98 70

Floris Tortolero - oamkb Tribe B.V.

Floris Tortelero

Tribe ICT Support
Tel: 06 – 15 22 64 59

Amber te Niet - oamkb Tribe B.V.

Amber te Niet

ICT Support

Jos Hermsen - oamkb Tribe B.V.

Jos Hermsen

Tribe Websites

Shirley Elgers

Shirley Elgers

Tribe HR Manager
Tel: 06 – 23 55 86 55

Jamie Kramer - Hooijmans - oamkb Tribe B.V.

Jamie Hooijmans

HR Support

Lucy Walta

Lucy Walta

HR Employee

Renee Petiet - oamkb Tribe B.V.

Renée Petiet

Tribe Recruitment
Tel: 06 – 50 01 74 56

Missie en Visie

Missie

Onze missie is om ondernemers te begeleiden bij het vergroten van hun omzet, winst en ondernemersvaardigheden door deskundig advies te bieden op verschillende terreinen. Dit omvat expertise op het gebied van bedrijfsovernames, subsidies, sales, HR, werving en specifieke branches zoals Fintech, IT, horeca, bouw, retail en webshops. Wij streven ernaar om een positieve impact te hebben op ondernemers en hun bedrijven in Nederland, met een specifieke focus op het klein en middelgroot MKB.

Dit realiseren we door middel van online administraties, belastingadvies, accountantsverklaringen, bedrijfsadvies en bedrijfscoaching, gebaseerd op het principe van 10x echt goed werken. Hierdoor helpen we ondernemers hun financiële en operationele prestaties te optimaliseren en duurzame groei te realiseren.

Visie

Onze visie is dat elke oamkb-medewerker een waardevolle partner is voor MKB-ondernemers, met een sterke focus op het helpen van ondernemers om het maximale potentieel uit hun bedrijf te benutten. Duurzaamheid (profit, people, planet) speelt hierbij een cruciale en integrale rol.

Dit realiseren we door ervoor te zorgen dat onze klanten toegang hebben tot de meest waardevolle stuurinformatie en door de inzet van hooggekwalificeerde specialisten om optimale resultaten te waarborgen. Dit omvat niet alleen fiscale aspecten, maar ook winstgevendheid, balans en het waarborgen van de toekomstbestendigheid van hun ondernemingen.

Dat doen we door hen te adviseren op basis van data uit de administraties en ondernemersgesprekken en te coachen hoe zij hun bedrijf (met hun medewerkers) toekomstbestendig kunnen maken en houden in de circulaire economie.

Intern richten wij ons ook op het toekomstbestendig blijven in de circulaire economie waarbij wij een extra focus hebben op gelukkige medewerkers.